Kim op reis in Kos

De laatste dingetjes inpakken en voorbereiden...

Overmorgen is het al zover!

Dan vertrekken we naar het Griekse eiland Kos, eindelijk na de dagen te hebben afgeteld, komt het dan toch in zicht! Onze reis is geboekt bij Sunweb, en we verblijven all inclusive in het hotel Mitsis Ramira Beach in Psalidi. Onder het kopje Video's kun je een sfeervideo vinden van in en rondom het hotel. Dan krijg je, tenzij je het hotel al kent van eventueel mijn reisblog van vorig jaar, een idee hoe het hotel en de bijbehorende omgeving is.


Nieuwe manier van inpakken

Zoals ik had aangegeven in mijn vorige artikel, had ik het over een veel praktischere inpakmanier om de koffer mee in te delen. Ik heb namelijk Travel Organizers gebruikt om mijn koffer mee in te delen. Had ik dit maar eerder ontdekt: deze manier ga ik ook zeker gebruiken voor het kamperen tijdens Hemelvaart. Eens kijken of het ook werkt met een backpack! Goed, terug naar mijn ingepakte koffer. Deze Travel Organizers zijn een perfecte hulpmiddel om je spullen in categorieën in te delen. Ideaal! Voor als je wilt weten waar ik ze besteld heb, check deze link: https://nl.aliexpress.com/item/2016-New-Arrival-Korean-Style-6-Pcs-Set-Travel-Home-Luggage-Storage-Bag-Clothes-Storage-Organizer/32759591834.html?spm=2114.13010608.0.0.JHPsA2


Nog een inpaktruc!

Ik heb nog een nieuwe inpaktruc gebruikt, namelijk voor mijn kleding. Vorig jaar zei ik dat ik het handig vond om kleding op te rollen, per kledingstuk. Deze keer heb ik het anders aangepakt. Ik heb namelijk kledingpakketjes gemaakt per gehele outfit. Ik heb er een collage van gemaakt, om precies stap voor stap uit te leggen hoe je dit doet. Als je benieuwd bent naar deze inpaktruc, kun je naar het kopje Foto's gaan, en dan naar mijn eerste fotoserie, die uit 5 foto's bestaat. Ik ben benieuwd naar jullie reactie over de inpaktrucs die ik dit jaar gebruik!


Ook handig...

Heb je een simpele standaard kleur koffer? Het is een ideale tip, om je koffer te indentificeren, d.m.v. stickers en tekeningetjes. Zo herken je je koffer veel sneller op de bagageband, en kun je hem er direct af halen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!