Kim op reis in Kos

Voorbereiding, planning reisverhalen, programma tot aan vertrek

We gaan op vakantie!

Mijn reisgenoot Thijs en ik gaan samen weer op vakantie. Na samen een korte reis van drie dagen te hebben gemaakt in de hoofdstad van Letland, Riga, hebben we besloten nu een langere reis te maken van acht dagen. We gaan met z'n tweeën naar het Griekse eiland Kos. We gaan naar hetzelfde resort als waar ik in de zomer van vorig jaar ben geweest. Ik vond het zó fijn daar, dat ik heb besloten terug te keren. Op 23 april vliegen we vanaf Eindhoven Airport en hebben onze reis geboekt bij Sunweb.


Programma tot aan vertrek

Ik ben van plan om met mijn koffer en al op vrijdag 21 april 's avonds naar het zuiden te gaan, want op zaterdag 22 april staat ons namelijk ook iets leuks te wachten: we gaan naar Scheveningen! Kort geleden hebben we tickets gekocht voor de beroemde musical The Lion King in het AFAS Circustheater in Scheveningen. Hoe leuk is dat?!


Programma van mijn reisverhalen

Op vrijdag 21 april zal er in de middag een artikel verschijnen hoe ik deze keer mijn koffer ga inpakken; ik heb een andere manier gevonden wat voor mij veel praktischer is, dus het lezen zeker waard! Verder zal er in dat artikel de voorbereidingen staan voor onze reis. Op 23 april zal mijn eerste reisverhaal verschijnen die ik daadwerkelijk op bestemming zal schrijven. De gehele week in Kos zal er 's avonds een reisverhaal online staan, waarin jullie kunnen lezen wat we allemaal gedaan hebben.


Ik hoop dat jullie mijn reisblog weer zullen volgen, dat zal ik enorm leuk vinden!

Reacties

Reacties

Mr Krab

Daar gaan we weer! Zin in je nieuwe avonturen hoor! En zeer benieuwd naar je nieuwe inpak technieken.

Beauty

Heel veel plezier Bitchy en Thijs, ik zal jullie verhalen zoveel mogelijk volgen en kan niet wachten op de eerste foto's!

Mia

Ik ben echt benieuwd naar je verhalen over Kos. Wij gaan in september voor de 14de keer maar het blijft ook altijd leuk om de foto's en verhalen te zien en te lezen gedurende het hele seizoen, zo zijn we heel die periode ook een beetje op vakantie in Kos. Maak maar wat leuke foto's van het vernieuwde strand en het animatie team onder leiding van Mickey.
Groetjes en een fijn verblijf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!