Kim op reis in Kos

Laatste volle dag in Kos, terugreis naar huis, belangrijke mededeling

Mijn excuses dat mijn laatste bericht zo laat online kwam; ik wilde even een dagje echt genieten, de laatste uurtjes dat we er waren. Bovendien was ik ook erg moe. Ik vraag jullie even om een gunst, namelijk het volgende: als je geïnteresseerd bent in deze reisblog en je hebt hem compleet gevolgd, lees dan ook dit bericht even helemaal, want ik wil nog iets belangrijks zeggen, en dat lees je in mijn laatste stukje tekst van dit artikel. Nu eerst het verhaal van de laatste dagen.


Zaterdag 29 april

We zijn dit dagje in en rondom het hotel gebleven en hebben daar enkele activiteiten gedaan zoals deelnemen aan sjoelen en darten, dat blijft eigenlijk nog altijd wel leuk om te doen. Na het avondeten waren we op het terras gaan zitten, het leek wel traditioneel: met een kop koffie. Daar werden de kinderen geschminkt en daaropvolgend kwam de Mini Disco. Na de kinderactiviteiten volgt altijd een activiteit gericht op de volwassenen. Dit keer was het de bekende Queen Show in het openluchttheater van het hotel. Ik had hem vorig jaar uiteraard al gezien, en nu dus voor de tweede keer. Met allemaal nieuwe animatieleden die alles nog moesten leren omdat ze nieuw zijn. Nou... ze deden het perfect, en dat hebben we hun laten weten ook! Uiteraard nog na de show met bijna iedereen het podium op geweest om de clubdance Bomba te dansen, zo leuk! Maar toen kwam het dichterbij... en dichterbij... het afscheid was gekomen, de dag erna vertrokken we weer richting Nederland.


Zondag 30 april: de terugreis naar Nederland

En toen was het zover... de dag van de terugreis naar Nederland was aangebroken. Onze wekker stond om half 8, zodat we lekker rustig aan hoefden te doen in plaats van te haasten, want daar hadden we totaal geen zin in. Rustig de dag begonnen met een ontbijtje buiten op het terras van het restaurant. Onze transferbus kwam rond tienen en kwamen we langs een paar hotels om andere reizigers op te pikken en daarna reden we door naar de luchthaven. Na een hectische boel met inchecken, vertrok het vliegtuig dan ook om geplande vertrektijd 13.10 uur. Op de luchthaven van Kos moet je eerst inchecken en je bagage inchecken bij een balie, dan moet je rechts naar een andere balie waar je bagage wordt afgevoerd, en vervolgens moet je zelf naar de douane, en daar is het dus nog hectischer. Alles moet snelsnel en gehaast, vreselijk. Als ik iets niet kan handelen, is dat iets snelsnel moet. Drama is het, vreselijk. Nouja, goed. Om even voor half 4 Nederlandse tijd waren we geland op Eindhoven Airport en heel lang duurde het niet eens voordat we onze koffers hadden. Toen we opgehaald werden door de vader van mijn reisgenoot, besloten we friet te eten en dat meteen mee te nemen op de weg naar huis. Toen we gegeten hadden, besloot ik nog diezelfde avond naar huis te gaan, ookal was ik doodmoe. En na 3 treinen (Den Bosch-Utrecht, Utrecht-Zwolle, Zwolle-Hoogeveen) en een NS bus (vervangend vervoer van Hoogeveen naar Groningen) te hebben gehad, werd ik daar opgehaald door mijn ouders en zelfs mijn kat was mee, en reden we naar mijn huis. Daar heb ik mijn ouders nog voorzien van souvenirs en verhalen van mijn reis. En niet veel later gingen zij terug naar huis, en ging ik op bed.


Belangrijke mededeling

Ik wil heel graag nog iets kwijt. Ik merkte dat er veel belangstelling was voor deze reisblog en dat vind ik natuurlijk meer dan geweldig. Maar wat ik ook merkte, is dat er nog best wel wat bijdehante en domme negatieve reacties tevoorschijn kwamen onder wat artikels van deze reisblog. Natuurlijk heb ik die verwijderd en heb ik er niet op gereageerd, maar het stoorde me enorm en ik vind dat ik dat best mag zeggen dat ik dat niet zo leuk vond. Óf je vond het leuk en je reageert positief, of je vond het niks: maar reageer dan niet. Ik heb deze reisblog opgezet om mensen van mijn omgeving, mensen die Ramira Beach kennen (en er ook wel zijn geweest) te vermaken met mijn verhalen en belevenissen. Niet om allerlei negatieve reacties op te trommelen ofzo. Ik moest dit gewoon even kwijt.

Ik schrijf vooral voor jullie; de mensen die interesse hebben in mijn reisverhalen en belevenissen.

Reacties

Reacties

Alma

Ik vond je verhalen prachtig Kim en vele met mij denk ik xxx

rico beekmans

ik vond je reis blog heel leuk om te lezen. en hopelijk ga je in de toekomst nog meer schrijven.
laat je door anderen vooral niet van de wijs brengen

Aeilko

Weer super mooi gedaan......trots. ????????

Gerda

Heb weer van je reisverslag genoten.

Rob Westdorp

Ik ben er geweest toen ik nogniet invalide was MAAR ik vondt het altijd geweldig daar (ben er 6keer geweest)

Fred Hopman

Beste Kim,

Bedankt voor het delen van je reisblog, ik heb ervan genoten !!! Volgende week ga ik samen met mijn vrouw voor de zoveelste maal naar Ramira en door het lezen van je blog en bekijken van je foto's ben ik al goed in de stemming gekomen.

joke visser

Jammer voor jou van de negatieve berichten.het was juist leuk om te lezen ga vooral ermee door je hebt talent.ervoor
Bedankt nog even wachten en wij gaan weer.voor de 14de keer.ramira

Mia

Laat je zeker niet afschrikken door negatieve mensen. Je hebt het prima gedaan.

Karin B

Ik heb genoten van je verhalen. Zo konden we alvast voorgenieten. En herinneringen ophalen.

Lidia

Ik vond het erg leuk om je verhalen te lezen en heb daardoor weer veel zin gekregen om te gaan.

Lidia

Ik vond het erg leuk om je verhalen te lezen en heb daardoor weer veel zin gekregen om te gaan.

Glitters

Ik voel me lichtelijk aangesproken, Kim. Ik vind je reisblogs juist ontzettend leuk en lees het met plezier! Ook je vorige reisjes naar Kos en Riga. Ik kijk uit naar je volgende avonturen. Mijn comment over het Wikipedia gebruik was dan ook zeker niet negatief bedoelt en ik vind het jammer dat je dat zo hebt ervaren. Dat was nooit mijn bedoeling geweest. Ik schrijf zelf reisblogs en reviews voor een bedrijf en hier leren wij dat je zulke stukjes altijd naar eigen hand moet schrijven. Vandaag mijn comment van afgelopen week. Het was een tip die je als reisblogger zeker niet kan missen! Misschien dat je ooit zelfs wel een blogger wordt voor beroep (de manier waarop je schrijft vindt ik prettig om te lezen en ik denk meer mensen) en dan zul je die referenties ook niet mogen kopiëren. Anyway, ik hoop dat er no hard feelings zijn en dat je weer lekker thuis kan genieten met je katje.

Glitters

Ik voel me lichtelijk aangesproken, Kim. Ik vind je reisblogs juist ontzettend leuk en lees het met plezier! Ook je vorige reisjes naar Kos en Riga. Ik kijk uit naar je volgende avonturen. Mijn comment over het Wikipedia gebruik was dan ook zeker niet negatief bedoelt en ik vind het jammer dat je dat zo hebt ervaren. Dat was nooit mijn bedoeling geweest. Ik schrijf zelf reisblogs en reviews voor een bedrijf en hier leren wij dat je zulke stukjes altijd naar eigen hand moet schrijven. Vandaag mijn comment van afgelopen week. Het was een tip die je als reisblogger zeker niet kan missen! Misschien dat je ooit zelfs wel een blogger wordt voor beroep (de manier waarop je schrijft vindt ik prettig om te lezen en ik denk meer mensen) en dan zul je die referenties ook niet mogen kopiëren. Anyway, ik hoop dat er no hard feelings zijn en dat je weer lekker thuis kan genieten met je katje.

Glitterss

Ik voel me lichtelijk aangesproken, Kim. Ik vind je reisblogs juist ontzettend leuk en lees het met plezier! Ook je vorige reisjes naar Kos en Riga. Ik kijk uit naar je volgende avonturen. Mijn comment over het Wikipedia gebruik was dan ook zeker niet negatief bedoelt en ik vind het jammer dat je dat zo hebt ervaren. Dat was nooit mijn bedoeling geweest. Ik schrijf zelf reisblogs en reviews voor een bedrijf en hier leren wij dat je zulke stukjes altijd naar eigen hand moet schrijven. Vandaag mijn comment van afgelopen week. Het was een tip die je als reisblogger zeker niet kan missen! Misschien dat je ooit zelfs wel een blogger wordt voor beroep (de manier waarop je schrijft vindt ik prettig om te lezen en ik denk meer mensen) en dan zul je die referenties ook niet mogen kopiëren. Anyway, ik hoop dat er no hard feelings zijn en dat je weer lekker thuis kan genieten met je katje.

Esmeralda G.

Ik voel me lichtelijk aangesproken, Kim. Ik vind je reisblogs juist ontzettend leuk en lees het met plezier! Ook je vorige reisjes naar Kos en Riga. Ik kijk uit naar je volgende avonturen. Mijn comment over het Wikipedia gebruik was dan ook zeker niet negatief bedoelt en ik vind het jammer dat je dat zo hebt ervaren. Dat was nooit mijn bedoeling geweest. Ik schrijf zelf reisblogs en reviews voor een bedrijf en hier leren wij dat je zulke stukjes altijd naar eigen hand moet schrijven. Vandaag mijn comment van afgelopen week. Het was een tip die je als reisblogger zeker niet kan missen! Misschien dat je ooit zelfs wel een blogger wordt voor beroep (de manier waarop je schrijft vindt ik prettig om te lezen en ik denk meer mensen) en dan zul je die referenties ook niet mogen kopiëren. Anyway, ik hoop dat er no hard feelings zijn en dat je weer lekker thuis kan genieten met je katje. Groetjes van Esmeralda (Glitters)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!