Kim op reis in Kos

Van fietsen huren tot aan de zon zien zakken achter bergen en zee

Korte update over mijn ketting

Helaas heb ik mijn verloren ketting met de foto van mij en Wiebenog steeds niet teruggevonden. Overal heb ik gekeken en gevraagd, maar helaaszonder enig resultaat. Dat wordt dus een nieuwe bestellen... Die ketting was mezó dierbaar...

Fietsen huren

We hadden besloten vandaag geen wekker te zetten; we zagen welhoelaat we wakker werden vandaag. Geen slechte keus, maar alsnog rond half 9wakker ofzoiets. Nouja, is niet anders. Na het ontbijt hadden we nog meegedaanaan Smite en verder hebben we fietsen gehuurd van het bedrijf naast het hotel.Lekker dichtbij. We hadden besloten eerst rechtsaf te gaan om de omgeving teverkennen, en toen het ons te zwaar werd met de wind en de bergen, hadden webesloten terug te keren en door te fietsen richting Kos-Stad. Mooi is het daarhoor! We kwamen een ijssalon tegen en hebben even een ijsje gegeten op eenterrasje, en genoten we van de omgeving. En ook heerlijk ijs hebben ze: ik hadFerrero Rocher ijs. Yum!

Souvenirtjes gekocht

In het hotel hebben ze een klein souvenirwinkeltje. Toen weterugkwamen van het fietsen, hadden we in het winkeltje gekeken. Genoeg leuks!We besloten souvenirs voor onszelf, vrienden en familie te kopen en daar rustigalle tijd voor te nemen. Leuk, zulke dingen doen! Ik heb nog zó gezegd, dat ikgeen magneetjes ga sparen van vakantiebestemmingen, en tóch ga ik hetdoen...

Zonsondergang op het strand

Na het avondeten zijn we net op tijd naar het strand gelopen, omde schitterende zonsondergang te bekijken. Oranje lucht, felle ondergaande zonen bewegende golven, wat is dat toch rustgevend om bij te zitten. Ik vond heterg genieten. En uiteraard konden de mooie foto's niet missen. Dus? Ben jebenieuwd naar de foto's van de zonsondergang? Ga dan naar mijn nieuwstefotoserie van 25 april!

Reacties

Reacties

Magda

Zo te lezen weer een leuke dag geweest.

Karin donker

Jullie hebben zo te lezen weer genieten en wat erg zeg van de ketting heel jammer zeg ik hoop toch dat er een wondertje gebeurt maar idd ik vrees toch dat het moeilijk is om in zo een land waar jullie op zoveel plekken komen weer terug te kunnen vinden ben benieuwt naar jullie souvenirs Oke fijne dag vandaag gr Bertjan Karin

Bianca Z

Wat een heerlijkheid daar als ik het zo lees... echt super!
Wel erg sneu van je ketting zeg.. hoorde het van Roos gisteren... had het zelf nog niet gelezen... hoop toch nog op een wonder voor je dat hij weer opduikt!
Wij wensen jullie nog heel veel plezier en mooie momenten! Lekker blijven genieten!
Dikke knuff van je 'colledinnetje' in het frisse Nederland...
????

Linda

Leuk dat je zo hebt genoten van je dag en wat zonde van je ketting! :( 1 kleine opmerking er staan veel woorden zonder spatie er tussen. Gr Linda

Joke Kok

Hey Kim, Jammer dat jullie niet door zijn gefietst. Als je het wel had gedaan waren jullie bij de thermen uitgekomen. Is vulkanisch. Heerlijk in de warme zee daar. Stinkt er wel maar ja....en wie weet komt de ketting nog boven water. Geniet nog maar van de mooie dagen veel plezier! Groetjes, Joke

Rico beekmans

Leuk dat je weer geniet van het prachtige eiland Kos,ik kijk al uit naar je volgende verslag en foto,s

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!