Kim op reis in Kos

Onze eerste volledige dag in Kos

Even een rustige eerste volledige dag gehad

Vandaag hadden we onze wekker gezet om 8 uur Griekse tijd, dat is dus 7 uur in Nederland. De reden ervan is, dat de reisleidster kwam praten bij ons in het hotel over enkele excursies en om informatie te vertellen over het eiland Kos. Ik herkende veel van wat er vorig jaar verteld werd. Maargoed, leuk vond ik het wel! Toch hebben we alsnog gekozen om een excursie te doen; namelijk 'Het beste van Kos', oftewel een busreis die de hele dag duurt met een Nederlandssprekende gids. Dat leek ons nou zo leuk!


Verder hebben we een rustig wandeldagje gehad, met vooral de omgeving verkennen. We zijn even bij het strand geweest, en daar hebben we even iets gedronken. Verder hebben we in de middag weer een potje sjoelen meegespeeld met Mickey. Dat vonden we weer erg gezellig. Na het avondeten was de minidisco er weer met alle kids en animatie, daarna was er een dancing party voor ons.


Ik heb eindelijk fotoseries kunnen plaatsen. Eerder had ik problemen met mijn telefoon, waardoor ik geen internet had op mijn telefoon. Sinds vanochtend werkt het in principe weer goed, dus kon ik eindelijk mijn foto's delen op Facebook. Daar pluk ik ze altijd vanaf voor mijn reisblog, om foto's toe te kunnen voegen in mijn fotoseries. Als jullie ze gaan bekijken, veel kijkplezier!

Mijn excuses dat dit bericht even wat langer duurde voordat het online stond; er kwam iets belangrijks tussen... ik ben mijn ketting verloren. Mijn ketting met de foto van Wiebe en mij. Dat ding is me zó dierbaar, en nu ben ik het kwijt... verloren... dus nogmaals excuses dat dit even duurde... Ik hoop op jullie begrip.

Reacties

Reacties

Magda

Leuke blog kijk uit naar de volgende

mia

Wel dat ziet er prachtig uit.
Geniet van je vakantie en bedankt dat we mogen meegenieten

Rian

Hee wat zie ik hebben ze nieuwe ligbedden met nieuwe parasols op het strand.ze hadden altijd die soort halve tentjes,die je ook om kon keren

Harmke

Leuk om mee te lezen en weer mooie foto's. Wij gaan over twee weken weer heerlijk genieten. Geniet van jullie vakantie, ik lees mee. :-)

Alma

Super dat we mee kunnen genieten.

Alma

Super dat we mee kunnen genieten.

Ineke

Wij gaan 9 mei weer naar Ramira beach wij vinden het super daar wij gaan voor de 2 e keer

Karin donker

Leuk om te lezen en wat erg dat je je ketting bent veloren hopelijk komt deze toch nog terecht ondanks dat hoop ik dat jullie genieten van deze vakantie en het weer lekker is hier in Nederland is het erg koud en veel regen hopelijk is het met Koningsdag Beter weer Oke ik zie jullie volgende blog wel maakt niet uit als het langer duurd ga vooral genieten xxxxjes Bertjan en Karin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!